niedziela, 2 kwietnia 2017

truskawkowe ciasto


Dzisiaj przedstawiam Wam przepis na najpyszniejsze, w mojej opinie, ciasto truskawkowe z galaretką. Przepis jest autorstwa mojej Babci Zosi, która już niejednokrotnie ten przysmak robiła i za każdym razem wychodzi jej równie smacznie. Mam nadzieję, że ciasto posmakuje również Wam 😊


SKŁADNIKI 

-  6 jajek
- 1,5 szklanki cukru ( wskazany cukier puder )
- 1,75 szklanki mąki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 0,75 kg truskawek
- 2 galaretki owocowe ( wskazane truskawkowe )


PRZYGOTOWANIE

1. Jajka ubić z cukrem na puszystą pianę
2. Dodawać stopniowo mąkę, ciągle miksując, a następnie proszek do pieczenia
3. Wszystko dokładnie wymieszać
4. Wylać na formę wyłożoną natłuszczonym pergaminem
5. Piec w temperaturze 170"C przez 30 - 40 minut
6. Ciasto wyjąć i zastudzić 
7. Ułożyć na cieście połówki truskawek
8. Zalać tężejącą galaretką
9. Wstawić do lodówki do schłodzenia







1 komentarz:

  1. Szukałam nowego przepisu na ciasto i znalazłam! Niedługo sprawdzę jak jest pyszne.

    OdpowiedzUsuń